Formularz kontaktowy
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Za wszystkie zakupy produktów Spectrum w danym miesiącu punkty automatycznie będą wgrywane na Twoje konto, nie rzadziej niż raz w miesiącu.
Tak, wszystkie produkty Spectrum objęte są Promocją Club SpectrumLED.
Informacje o naliczonych punktach każdy Uczestnik Programu po zalogowaniu znajdzie w zakładce „Moje Punkty".
Karty zasilane są do 15 dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono zamówienie zasilenia karty.
Loginem do systemu jest numer telefonu podany podczas rejestracji. Hasło zostało wysłane smsem po weryfikacji Uczestnika przez Organizatora i zaakceptowaniu jego uczestnictwa w Programie. Jeśli nie pamiętasz hasła, wygeneruj nowe. Jeśli nadal nie możesz się zalogować skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
W panelu do logowania jest możliwość wygenerowania nowego hasła. Po wpisaniu adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji dostaniesz wygenerowane hasło SMS-em.
Przygotuj numer faktury, za którą powinieneś mieć naliczone punkty i skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza.
Na stronie głównej programu, w panelu Uczestnika kliknij w przycisk "Zamawiam zasilenie karty". Następnie system automatycznie obliczy wartość zasilenia karty (do wszystkich punktów dostępnych na koncie, ale nie mniej niż 50 zł). Aby dokończyć zamawianie zasilenia należy odpowiedzieć na pytanie i kliknąć 'Zapisz i zamów zasilenie'.
Raz w miesiącu przygotowany jest ranking punktowy wszystkich uczestników programu Club SpectrumLED. Za zajęcie 1 miejsca uczestnik otrzyma dodatkowo wartość 30% zebranych w danym miesiący punktów. Za zajęcie 2 miejsca odpowiednio 20%, a za zajęcie 3 miejsca - 10%.